Ballloglum
Bizde yeni basladık anaokuluna 3 yasındayız kızım tam konusamadıgı için basladı basta a’dan z’ye herseyi ben anlattım tuvaletine kendisi gider,temas edilmesini cok sevmez,sıkılırsa birseyden yapmak istemez,yüksek sesten korkabilir,cocuklar sakalasırken korkup aglar,kahvaltı yapmayı sevmez diye bugün 3.günümüz azda olsa kahvaltı yapmıs sınıfındaki cocuklarla el ele tutusup oyun oynuyor uyum saglamaya basladı ama evdeki tüm gününüzü siz anlatın ve sakın hicbirseyi saklamayın bizimle birlikte baslayan ögrencinin annesi bazı seyleri saklamıs ve ögretmeni ben yapamıyorum zorlanıyorum diyip kabul etmediler basta konusulursa hem ögretmen için hem cocugunuz için daha iyi olur.