Merhaba arkadaşlar ilk bebegimde tansiyondan dolayi sezeryan olmuştum ama tansiyonum 39. Haftada çikti hamileligimin başından beri hiç tansiyonum yoktu doğumdan 1 hafta sonra düzeldi bidaha çikmadi doktorada gittim değerlerin iyi dedi şimdi ikinciye hamileyim bu hamileliktede tansiyon çıkarmı bu sorunu yaşayan var mı