prensese yapılan masaj normaldede yapılması gerekir bebeğin ellerini kollarını keşfetmesi geliştirmesi ve güçlendirmesi için fakat geyrek batması kimi yerlerdede böğrü olmuş denilmesi maleaef olmayan birşey kimse bilerek bebeği oturtup iş tutmaz diye düşünüyorum yanlış tutma olabilir ama saniywler içindeyse bir sorun olmaz bebek bu ayağınıda yukarı çeker ıkılarda bebek çünkü anne karnından çıkmış bebekler 3 ay boyunca anne karnı pozisyonunu alır ayaklarımı uzatayımda öyle uyuyım demez 😊