Merhaba güzel anneler. 44 günlük bir bebeğim var doğduğundan beri uslu, acıkmadıkça ağlamayan uykuya düşkün bir bebek. Ama ben anne olmayı beceremediğim için sanırım işleri kendime zorlaştırıyorum. Bebeğim uyurken asla uyuyamıyorum sürekli nefesini, göğsünün iniş kalkışını kontrol ediyorum kendimi engelleyemiyorum. O uyurken uyusam o kadar keyifli geçecek ki bu zamanlar ama ben kendi kendime mahvediyorum. İçimde sürekli bir kaybetme korkusu var. Birkaç kez evde tekken boğazına süt kaçtığı için hep korkarak emziriyorum ve sütüm de azaldı mama takviyesine başladık. Sürekli yorgun ve stresliyim. Bebeğin başında bazen annem bazen eşim duruyor ancak o zamanlar biraz uyuyabiliyorum. Bu durumla nasıl başa çıkıcam, tükendim…