Ben de öğretmenim.Belki çoğu velinin haberi yok ama okullarda sadece yabancı uyruklu öğrenciler değil bir çok öğrenci arkadaşlarına, öğretmenlerine sözlü ya da fiziksel şiddet uyguluyor. Sürekli zorbalık, küfür, terbiyesizlik. Her sene gelen öğrenci profili bir öncekinden kötü. Öğrencinin notunu beğenmeyip okul basan veliler çocuğumun ahlakı ne durumda diye sormaya gelmezler.İşini hakkıyla yapmaya çalışan öğretmen hep engellenir.Meslek hayatında illa bir kere de olsa bir velinin baskınına ve tehdidine uğrar(benim çocuğumu şu sıraya oturtmuşsun, sözlü notunu şu vermişsin vss saçma sapan şeyler için)Riskli gebelikten dolayı aylardır okula gidememiştim, kaygı durum bozukluğum geçti, çok daha sabırlı neşeli en önemlisi bedenende sağlıklı bir insana dönüştüm mesleğime ara verince.Meğer eğitim sistemin ve okulların ve öğrencilerin geldiği son durum hasta ediyormuş beni kaldıramıyormuşum artık. Herşey bu kadar kötüye giderken yine de biran önce okuluma dönmek istiyorum. Allahta var Okumayı seven, masum, saygılı öğrencilerimi çok özledim onlar bir elin parmaklarını geçmez ama o öprencilerin varlığı yetiyor mesleğimizi sevmemize.O öğrencilerimin böyle bir dönemde öğrenci olmalarına çok üzülüyorum elimden geldiğince zorba öğrencilerden onları korumaya çalışıyorum ama hep sıkıntı yaşıyoruz.sistem o masum evlatlarımızı korumamıza bile izin vermiyor. O ruh hastası çocuk nasıl atılmış okuldan ona bile çok şaşırdım. Gözümüzün önünde öğrenci öğrenciyi poşetle boğup öldürmeye çalıştı yönetim hiçbir şey yapamayız dedi(çocuğun ailesi daha ruh hastası ve zengin, müdürün köyünden) bu en basit olay. Bu yazımı okuyan aklı başında veliler lütfen okulunuzda şiddet uygulayan,zorbalık yapan öğrenciler varsa birlik olun, koruyun çocuklarınızı. Ben öğretmen olarak artık bu çocuklara engel olamadığım için yeterince kahroluyorum.kendimizi koruyamıyoruz ki bu öğrencilerden çocuklarınızı koruyabilelim.