ElaZeyAras Arkadaşlar özel bölgem yandı arka tarafım .iyileşme sürecindeyim acaba bunu kullanırsan izleri gider mi ? Birde bu yağı kullanırsam mikrop kaparmıyım.
Poly-ana ElaZeyAras Hayır mikrop kapmazsınız ama mutlaka doğalını bulun ve mutlaka kullanın hem çabuk iyileşir hem iz kalmaz çok gelmiş olsun
maviev35 Yüzüm yandığında kullanmıştım hiç iz kalmadı. Geçtiğimiz aylarda ayağım yandı kullanmamıştım iz kaldı.
Poly-ana ElaZeyAras Aktardan bulursunuz içerinde sadece zeytin yağı ve kantaron çiçeği bulunması gerekiyor