pink00 Hanımlar merhaba 3.5 aylık bebegimin qvuc ici ayaklarının alti sürekli terliyor çorapları hep nemli normal mi acaba?
buseyrdmc pink00 gece uyurken çorapsıs uyutun uzmanların önerisi bu yönde ben 1 aylık olduktan sonra hep çorapsız uyuttum ve asla eldiven kullanmadım
pink00 buseyrdmc eldiven ilk hafta kullandım ama çorapla uyutuyorum bundan sonra çorapsız uyutayim o zaman üşümez dimi ayaklarii
buseyrdmc pink00 oda ısınız idealse üşümez üstü örtük zaten korkmayın dokularına ciddi zarar veriyormş özellikle çorapla uyurken
buseyrdmc buseyrdmc şimdi de beyfendi sıcaktan nefret ediyor hafif sıcaklık olunca çok terliyor alıştırmadıgım için ve asla üstü örtülü uyumaz
pink00 buseyrdmc benim kızım da öyle ben örtüyorum o üzerinden atıyor bir de gece kuşu gündüz uyuyor gece asla
buseyrdmc pink00 aaa benimki de ssbah uyanıyor 10 da gündüz uykusu bir kere gece de sabaha kadar uyur mamaya bile uyanmuyor ben veriyorum
pink00 buseyrdmc bende gündüz kendim uyandırıyorum mama vermek için sabah 6 7 gibi uyuyor aksam 6 7 de anca uyanıyor 😃
pink00 buseyrdmc keşke gece uyusa sizin düzeniniz var en azından böyle gündüz de elim kolum bağlı benim
buseyrdmc pink00 gündüz uyutmamayı denediniz mi en azından gün içi yorulursan gece rahat uyur sizde rahat etmiş olurdunuz zor olur öyle de
pink00 buseyrdmc denedim çok huysuz oluyor bir gece erken uyusa biraz daha sabah uyumasa gündüz de dayanır ama 1 aydır mahvoldum bu düzende şu an gözümden uyku akıyor