Ftmkrnc 18 gün oldu sezeryan olali karnımın alt kısmında sertlik var dokununca falan çok aciyo birde dikiş yerinin bitiminde top gibi deri altında dokununca şişlik var böyle sanki orda bişey toplamışlar gibi iki bilye büyüklüğünde acaba normalmi
buseyrdmc Ftmkrnc rahim sonradan yerine ulaştıgı için bir topluluk oluyor da senin ki ne anlamadım bende ikinci kez sezeryan oldum 3 ayıma girdim dokununca ağrı yok ama dikişlerimin üst kısmına dokununca hafif agrı oluyor bence korkulacak bir şey değildir
ceriio Ftmkrnc o sertliği bilmiyorum ama dikişin orada hafif sertlik olması dikiş diye biliyorum eşim varikosel ameliyatı olduğunda sormuştuk doktoruna iç dikişlerin bitiş yeri miymiş neymiş öyle birşey demişti sanki
Ftmkrnc buseyrdmc insallh ben ilk defa oldum ilki normalmdogumdu o sertlikler yüzünden yuruyemiyorum baskı hissi olusuyo böyle gidierse tekarar doktora gidicem anlaşılan