Merhaba hanımlaaar mart ayında spiral taktırdım 3. Ayıma girmek üzereyim ve taktıgımdan beri 15 20 gün gecikmeli oluyorum kafam rahat olsun diye taktırdım ama kesin hamile kaldım diyorum her ay 😂😂şu an bile aşırı ödemliyim bi türlü olamadım bu durumu yaşayanınız var mı acaba