Kızlar selam ;
Oğlum 7 aylık oldu bugün kontrole gittik hiç kilo almamış. Anne sütü alıyor sadece ek gıdayı da yemiyor zorluyorum ama istemiyor. Sütüm de azaldı haliyle ilk zamanlardaki gibi değil. Doktorum bunları göz önüne aldı ve mamaya başla dedi. Bizde HIPP önerdiği için aldık. Ama oğlum ne biberonla nede kaşıkla asla istemiyor. Yediremedik kısacası ne yapabilirim öneriniz varmi?