Marsila hepimizin başına gelebilir bir durum bu, bende uyuyunca arabada geçen hafta bağlamadım zor uyudu diye üstüne örtü örttüm arabanın yanda kolunu gördüm yatırır yatırmaz kalkmış hemen tuttum yoksa hareket halinde düşecekti, onu tutmuş olmak beni iyi anne yapmıyor , bağlamamakta kötü anne. Kendinizi suçlamayın şükür şu an sağlıklı iyi beterinden korusun rabbim