Kızlar bebeğimde doğduğundan beri uyku problemi var artık beraber yatıyoruz ve tüm gece sık uyanıp memede uyuyor ilk uykusunu ayağımda sallıyorum yani gece uyandığındaki destek meme 14.aya girmek üzere gece beslenmesini bitirmek istiyorum gündüz de çok emmek istiyordu ama zar zor oyalayarak 1-2 ye indirdim gece için nasıl ilerleyebilirim acaba önerilerinize ihtiyacım var