mucizemm94 Sağlık ocağı demir ilacı verdi damla acaba kullanıyor musunuz 5. Ayda başlanması gerekiyor dendi d vitamini damlada kullanıyoruz
dilarayldrmm35 mucizemm94 evet canım biz hala kullanıyoruz 12 aylık olduk 1 yaşından sonra değerlerine bakış devam edip etmeyeceğimizi söyleyecek doktor
duyguloji3478 mucizemm94 süt ve süt ürünleri ile kullanmamanız gerekiyor ayrıca sağlık ocağının verdiğini demir ilacını benim doktorum kullanma paraben var içersinde istersen ocean kullan o temiz dedi bende öyle yaptım sende doktoruna sor istersen canım
gizemkaran mucizemm94 4.aydan beri kullanıyoruz öğlen veriyorum sabah d vit veriyorum doktor öyle önermişti
caganalpmom duyguloji3478 bende ocean kullanıyorum cuma 40 ımız çıkacak doktor başka vermişti ama içeriği temiz bir tek bu var
duyguloji3478 caganalpmom bana ilk özelde doktor başka verdi devlet hastanesinde doktorum ocean kullan dedi diğerleri gaz da yapıyor maalesef kolik bir bebeğim vardı