Meraba kızlar uzun uzun yazmayacağım kısa kesicem . 21 yaşındayım eşimle severek evlendik 8 ay sonra hamile kaldım düşük tehlikesi yaşadım 8 haftalıkken kanamam oldu 5. Ayıma kadar Progestan kullandım çok dikkat ettim. Öyle böyle 9. Ayıma geldim. 40+5 gece 4 te suyum geldi tuvalete zor yetiştim anlayamadım sonra temizlenip yatağıma tekrar yattım ve tekrar geldiğini hissettim yataktan zor kalktım eşime seslendim suyum geliyor galiba diye evet gelen suyumdu emin olmuştum artık . Hemen taksi çağırıp hastaneye gittik dogumhaneye çıkardılar direk çatı muayeneleri falan sabah 8 ettik doktorum geldi oda muayene etti evde suyunun gelmesi kötü olmuş biraz uzun sürer doğumun sabırlı ol dedi ve sabrettim sabah 4 de başlayan serüvenim akşam 21.40ı buldu hiç suni sancısız tam 10 cm açılma yaptım skuat pilates topu vesayre vesayre 10 cm açılma ıkınıyorum bebegim gelmiyor son kez nst ye baglayalim dedi ebeler biraz içim geçmiş artık çok yorulmuştum bi anda doktora haber verin sesleriyle uyandım bebeğime birşey oldu bana söylemiyorsunuz diye ağlamaya başladım sakın ol birşey yok dediler kendimi ameliyathaneye giderken buldum bebegimin kalp atışları zayıflamıştı o kadar seri davrandılar ki anestezi ekibi biri tentürdiyot sürüyor diğeri kendi isteğimle girdigime dair imza artırıyor diğeri ilk mi diye sordu ve o anki acımla sadece genel yapin beni Dedim çünkü eğilip iğne vurulmaya gücüm yoktu . Meğersem kordon boynuna dolanmış oğlumun. Gönül isterdiki yinede normal doğurabilmek ama oğlumun sağlığından önemli değil Çok şükür şuan kucağımda hiç üzülmüyorum sezeryan olduğuna ikisini de tatmış oldum .😊 kısa kesicem dedim ama uzun oldu helal edin hakkınızı siz siz olun normalden şaşmayın sezeryan biraz zormuş 🤗