dilarayldrmm35 Hanımlar 12 aylık bi kızım var emziriyorum .. İlişki sırasında prez.yırtılmış ve ertesi günü hapı kullanmak istiyorum zararlı mı bebeğime öyle olan var mı ? Ve 12 ay boyunca hiç regl da olmadım .. hamile kalmak istemiyorum 😔
pasaklisinkukuli dilarayldrmm35 ertesi günü hağı içince sütünü sağıp dökmelisin eczacı gerekli bilgiyi verir
minikoglan dilarayldrmm35 ertes72 emzirirkende kullanılıyor sadece bi kaç kez sağıp sökersen iyi olur ben de kullanmştm ve emzirmiştim
dilarayldrmm35 pasaklisinkukuli evet söyledi bende şimdi emzirip uyuttum ilacı içmek için 8 saat emzirmeyin 8 saat sonra sütünüzü sağın dökün dedi daha sonra sıkıntı olmaz ama dimi bebeğime
dilarayldrmm35 minikoglan evet eczane bana da onu verdi ben şimdi kullandım 8 saat emzirme dedi sonra sütü sağıp dök dedi .. emzirebilirim yani daha sonra dimi
minikoglan dilarayldrmm35 evet canım emzirebilirsin bende bi yan etki olmadı adet düzensizliği filan yapabiliyormuş
alparbsr Laydaren aa gerçekten mi peki sütün kalitesini bozuyor mu kullandınız mı siz hiç internette sütün kalitesini bozuyor diyor haplar
Laydaren alparbsr O konuda hiçbir fikrim yok🥲 ama emzirirken kullanabileceğiniz tek hap oymuş. Kullanan çok kişi var ama
dilarayldrmm35 Tambirmom aynen öyle birde bodrum gibi bi yerde yaşamak daha da zor herşey uçuk bi fiyatta ..
Laydaren Minaa66 Sizin dediğiniz günlük korunma hapı 😊 ertes72 ve ella ertesi gün hapı diye geçer. Kaza durumlarından sonra yalnızca 1 kere içilir.