Senin hassasiyetin ile alakalı biraz o durum. Kiminin canı pek kimininkisi tatlı oluyor ama kendini kasmaz rahat bırakırsan hiç acımıyor denecek kadar az hissediyorsun. Ben çok stresli gitmiştim, çok acır falan sandım ama çok çok az acıdı oda saniyelik zaten hemen biten bir işlem korkma ve rahat ol şimdiden geçmiş olsun 👍🏻