zulbiye33_ Merhaba kızlar doğum yapalı 14 gün oldu bugün afedersiniz idrar yaparken ağrım oluyor normal doğum yaptim yanma yok sadece ağrı var aranızda böyle olan oldu mu daha yeni olduğu için mi ağrıyor acaba