olmadi ya ben benimkini uyutamadim. her gecen gun uykuya dalis surelerinin kisalmasini beklerken cocuk tum gun hic uyumadi. artik ben de biraktim. sanırım gec kaldim ben. bizimki emekledigi icin ben yatırıyorum, o kalkiyor. surekli boyleyiz. cok zor oldu. uyudugunda bile iki uc saat sonra uyudu