Bugün doktora gittim bir haftadır çok kaşıntım vardı. Bakar bakmaz mantar dedi zaten oldukça ilerlemiş vaziyetteymiş. İki ayrı fitil, bir ağızdan alınan ilaç ve krem verdi. Ama fitillerden biri süte geçiyormuş ben emzirdiğini söylemiştim oğlum 17 aylık demiştim. Okumamıştım açıkçası içini kullandım fitili. Şimdi ne yapsam bilemedim durumun ciddi olduğunun da farkındayım aklım karıştı iyice. Daha önce başına gelen var mı emzirirken