Merhaba arkadaşlar oğlumun 1 yaş için kontrolü yapıldı. Değerlerde karaciğer enzimi yüksek görüldü değer ast 200. Yakın zamanda boğaz enfeksiyonu geçirdi ve ben bu dönemde ateşi düşürmek için carpol verdim. Bundan dolayı olabilir dedi doktorumuz. 10 gün sonra tekrar kan alımı yapılacak ve değerlere bakılacak. Daha önce başına gelen oldu mu acaba. Paketli gıda vermiyorum. Çünkü Buda neden olabiliyormuş. Ama dediğim gibi 5 gün boyunca Carpol 4 saatte bir şeklinde verdim. Bunun etkisi olmuş olabilir mi. Çok moralim bozuldu