4.aya girine kadar böyle sorunlarımız yoktu şimdi burnumdan getiriyor hiçbir sekilde uyumuyor ben dayanamıyorum nasıl dayanıyor anlamıyorum cidden..uyusun istiyorum gelişimi acısından çok önemli ama elimizden biseu gelmiyor. Uyku damlası önermişlerdi ama sonra ona da sıkıntı dediler ne yapacağımı bilmiyorum