srmaturan54 merhaba
Bitmeyen sarılık yapmışlar:)
Biz de 37+0 da doğduk
İlk haftasında fototerapi ile düşürdük
Ama o da 9 a düştü anca
Sonra yine 10 çıktı
Yine biraz düştü derken
Yavrumun rengi 3,5 aydan sonra kendine geldi
Bizim de kızımla kan uyuşmazlığımız var
Geçiyor merak etmeyin
Bol bol emzirin
Hurma incir dut kurusu tahin helvası bol bol tüketin
Sütün kalitesini arttırın
Sevgiyle