sdanr29 Merhaba kızlar geçenlerde bir yazışma başlatmıştım bugün doktora gittim ve afedersiniz alttan muayene etti yumurtalığımda 3 cm kist olduğunu söyledi kan tahlili ve idrar tahlili verdim tekrar gidicem daha önce başına gelen varmı çok tedirgin oldum 😢
aysegul_my sdanr29 o sorun olmuyo ici sivi dolu zararsiz kist yumurtalik kisti doğum kontrol hapi ile geçebiliyo benimde vardi öyle geçti bekli suan tekrarladi bilmiorum bayadir gözükmedim ama
eylul_3458 sdanr29 bende 10 senedir var hamileliğimde gitmişti sonra tekrardan oluştu ama bana doktorum her 3 kadından birinde mutlaka oluyor hatta çoğu kadın oluşumundan habersiz demişti
Papatya_38 aysegul_my ya bende de varmış ama ben adetim gecikince anladım gittim duphaston ilaç verdi bende çok endişeliyim
aysegul_my Papatya_38 duphaston adeti düzenliyo kistine çözüm olmuyo doğum kontrol hapi yok ediyo ben 1 bucuk sene duphastonu kullandim küçülcek die hic fayda etmedi hatta sonrasinda rahim duvari kalinlaşmasi yapti agrili ve uzun süren adetler olmaya başladım sonra kürtaj yöntemiyle temizlediler hala devam etti kalınlık 22 gün adet oluyodum artık pede harcadiğim paralar bi yandan sürekli ped takmak zorunda kalmak bi yandan sinir geldi başka doktora ciktim 3 ayda iyileştirdi beni diger doktora kalsa hormonlu spiral takalim diodu ben bebek istiyorum diorum o hormonlu spiral öneriyorum dio
sdanr29 Papatya_38 benimde adetim gecikti hatta hala olmadım ama ben kol altı implant takıldım o yüzden olduğunu düşünmüştüm 😞
sdanr29 eylul_3458 evet kist hemen hemen her kadında olan birşey ama bazıları zararlı oluyormuş umarım zararlı birşey değildir çok canımı sıkıyor
sdanr29 aysegul_my yaa her doktor güzel olmuyor maalesef üzüldüm başına gelene rabbim hepimizin yardımcısı olsun kadın olmak gerçekten zor 😞
aysegul_my sdanr29 vallahi öyle kadın hastalikları ayri nasil korunucam die düşunmek ayri hamilelik ayrı cocuk doğurmak ayri dert binbir sorun hep biz kadinlarda