Mavilibulut Bebeğim sadece kollarımda oda ayakta yürürsem uyuyor beşiğine koyunca 5 dk geçmeden uyanıyor.. gece uykularını artık içimizinse perti çıkıyor 1buçuk - 2 gibi dalıyor.. kundak yapmak istiyorum ağlıyor siz nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi ?
elizinannesi1 Yeri geliyor koluma yatırıp evin ışıklarını kapatıp gezerek uyuyoruz yeri geliyor memede bazen de uzanırken pış pış yaparak