Berilsmom13 öyle valla ama şuan evlenen çok arkadaşım var Allah yardımcısı olsun evlenenlerin bu fiyatlar ne böyle 😂 ben hep diyorum siz son çıkışta evlenmişiz bizden sonrakiler fennnaaa patladı helekş bu sene bi mobikya dizmek eve 120 den aşağıya yok düğün salonları 70-80 den başlıyor minimuum