Kubragulluk Bebeğim 9.5 aylık 8 kilo hiç bir şey yemiyor sadece anne sütü alıyor görenler sürekli zayıf diyip morelimi bozuyor ne yedirsem kilo aldırır ve sever😞
Azizbebek Kubragulluk benim oğlum oldum olası zayıf 15 kilo olması gerekmiş doktor öyle dedi banada yemiyo icmiyo karmaşık duygular içindeyim😕
Serapsfb Kubragulluk yemeyen cocuk yemiyo bacim zorla hele ki hic benim bebegim 22 aylik kabullendim yani doktorda aynisini soledi etrafada takılma sagligi yerindeyse bir problemi yoksa bosver kaldi ki suan benim bebegim bile 10 kg bile deil sen dusun
mehtapppppp Kubragulluk hiç bişey valla bende 9 aydan beri kilo alsın diye uğraşıyorum sizin ayda 8 kiloydu şuan 13 buçuk aylık zorla 9 kilo oldu. Valla kafanıza takmayın ben çok taktım delirmek üzereydim ama çocuğun yapısı bu yani
sbla Melikemg bizde 7 aylık 7.500 ama bencede takmayın kime göre neye göre örneğin doğum kilomuz da düşüktü her çocuğun gelişim süreci farklı, ek gıdaya yeni geçtik irmik yulaf unu kg yapıyormuş dediler deniyorum sizlerede söylemek istedim🫶🏻
mehtapppppp Lütfen bu posta çocuğunun kilosu iyi olup benimkine de görenler çok zayıf diyorlar diyenler yazmasın
Kubragulluk akrabamın çocuğuyla sürekli karşılaştırma halindeler o iri bir çocuk kucağa alınca ağırmış benim kızım kuş gibiymiş psikolojim bozuluyor artık
Kubragulluk sbla benim bebeğim haftasına göre iri doğdu irmik muzla karıştırıp veriyorum yulaf ununu deneyeceğim 🌸
Melikemg sbla kilo yaptığı kadar da kabizda yapıyor.bizim kız maalesef onları sevmiyor kaç kere denedim her tarifi denedim ağzına koymadi yedigimiz yemeklerden seviyor baharatsiz ayriyeten ona da yapıyorum ne yersek bu şekil daha iyi oldu
Deletedmom_215 Benim bebeğimde yemiyor normalde tv tablet hiç açmıyordum ama artık sadece yemek yerken hiç istemesemde açıyorum o şekilde bir tik daha iyi yemeye başladı :( 10 aylık 8.5 kilo
Kubragulluk Deletedmom_215 bende yerken bişeler açıp yedirmeye çalışıyorum ama iki kaşıktan sonra kanmıyor
Defne0909 Kizim 32 aylik ve 10500 kilo.Minyon ve zayif malesef bebekliginden beri böyleydi.Artik kabullendi bende sağlikli olsunlar gerisi muhİm degil gercekten.Şu baskidan o kadar yildim ki bende agizlarina vurasim geliyor duyunca
Deletedmom_215 Kubragulluk ahhh annelik ne zor ya:( benim bebeğimde öyleydi bu aralar bir tik daha iyi yiyor..
Boncuk-anne Kubragulluk millet ne meraklı ya banada geçen densizin biri bakmıyomusunuz çocuğa dedi. He aç bırakıyorum abi ben yemesin dedim. Birde erkek yani kadınlar bitti sıra size geldi. 3 bucuk yaşa doğru gidiyoruz 12 bucuk kilo kıyafetlerle
Sevda1665 Kubragulluk benimde öyle kız hiç gelişmemiş zayıf dediler 7 aylık 5600 olmuş kilo vermiş baya almak yerine
Mutlu1Duru Kubragulluk Benim kızımda 14.5 aylık 9 kilo boyuda uzun iştahı sürekli değişkenlik gösteriyo bugün severek yediği şeyi yarın yemiyo çok zorlanıyorum kilo alabilen bir yapısıda yok gören çok zayıf diyo bende sağlığı yerinde o bana yeter diyorum geçiyorum