Merhaba doğum yağlı 7 ay oldu doğumdan sonra serum takılan elimde eve geldiğimde onca aşırı derecede şişlik oldu elimin üstünde ve bebeğimi tutamayacak derecede ödü ağrılı bir kaç gün geçti doktora ilk olduğu gibi gittiğimizde krem vermişti sonrası elimde çok küçük küçük balon şeklinde iltihaplı baloncuklar çıktı kaşındı acıdı kanadı kurudu tekrar etti ve şu an ileri derecede alerjik egzama oldu kullanmadığım yöntem krem kalmadı gerçekten etkisini gördüğünüz neler var doktorlar suya bile girmemesi gerektiğini duş bile alsam eldivenle alamam gerektiğini söyledi deterjanı saymıyorum bile