Merhaba sevgili anneler. 23 aylık bebeğime 1 ay önce ayakta sallamaktan tükendiğim için uyku eğitimi verdim. Başlarda zor olsa da sonunda şükür idrak etti. Artık kendi kendine uyuyor çok şükür ama öğlen uykuları ile başım dertte. Çok inat ediyor. Ne yapıyorsam öğlen uykusuna yatıramıyorum. Çok uykusu var. İnat ediyor uyumuyor. Uyumadığı zamanda aşırı huysuz oluyor. Herşeye ağlıyor asla durmuyor. Gün bitmiyor yani onun mızmızlığına. Canıma doyuyorum. Zorla uyutsam bile kaliteli uyumuyor. Yarım saat yatıp kalkıyor. Bizim tüm hayatımız evde geçiyor. Yakınımda yanımda kimsem yok. Herkes uzakta bana. Öyle arkadaşım komşum yok. Maddi durumu iyi biri de olmadığım İçin çocuğumla malesef ki sosyalleşemiyorum. Tüm hayatımız evden 4 duvardan ibaret. O açıdan dışarı çıkarıp yoracak bir yere götüremediğin için enerjisini atamıyor. Malum erkek çocuğu. Evde yaptırdıklarım aktivitelerde yetmiyor. Bugün babam para yolladı ve inat ettim. 1 kez de olsa oyun grubuna götürdüm. Pahalıydı ama inanılmaz eğlendi. Çok mutlu oldu. Oynadı, düştü, kalktı, kaykaydan kaydı ve eve gelince inanılmaz yorulduğu İçin direk uyudu yormadan ama takdir edersiniz ki bunu herzaman hergün yapamam. Arada bir anca olur oda zorla. Ben çalışmıyorum bir eşim çalışıyor o da zor yetişiyor masraflara. O açıdan en azından öğlen uykusuna yatırmak İçin evin içinde ne yaptırsam da enerjisini atarak az da olsa yorulsa?Bu konuda ne önerirsiniz? Ne yapsam da bebeğimi az da olsa yorsam? Bir öneriniz var mı bu konuda?