Merhaba arkadaşlar Bir kızım var 4 aylık bu zamana kadar acaba mi demedim hiç ama burda yorumları okudum bi süredir tereddüt içinde kaldım adet günüm geçti ve daha da olmadım hamile olabilme ihtimalim var mı emzirirken hamile kalınır mi Süt korur filan diyenler oldu fakat aklıma takıldı 🤷♀️ test yapmaya korkuyorum açıkcası