asliikursat Doğum kontrol hapıni çocuktan önce Bi süre kullanmıştım yasmin hapını kullanıyordum şuan emzirdigim icin emin olamdm emzrirken yasmin korunma hapini kullanıp sütte sorun yaşayan oldu mu
emilia asliikursat Doktorum, Yasmin ilacını emzirme sürecinde kullanmamam gerektiğini söyledi. Sütünü etkiler dedi. Cerazette kullanıyorum ben. 2 yıldır herhangi bir problem yaşamadım.
asliikursat emilia teşekkür ederim bende baktım cerazette ye fiyat olarak biraz fazla geldi oyuzden yasmin kullanan ve sorun yaşayan oldu mu onuda Bi sormak istedim çok teşekkür ederim