Kızlar bebeğimin 5 aylık olmasına son 6 gün kaldı dişleri feci kaşınıyor aşırı salya akıtıyor ısırıyor herşeyi ısırmak istiyor bu sabah ateşlendi hal ve hareketleri normaldi hep aktif bir bebek yine öyleydi sadece ateş vardı 37.7 ye kadar çıktı calpol verince düştü gün içerisinde devamlı ateşi hep inip çıktı sizce diş ateşi midir ? Yarın duruma göre doktoruna götüreceğim ama meraktan ve stressten ölmek üzereyim panik atak geçiriyorum böyle olunca kendimi sakin tutmak için çabalıyorum hasta değildir değil mi diş midir sizce Allahım sen bebekleri hasta etme nolur 🥺