Azizeguney Bende hero babynin toz bebek sütü maması var. Kullanmıyorum ama ilerde lazım olabilir. Suyla karıştırınca süt gibi oluyomuş beyaz renkte. Nasıl yapılıyor öğretir misiniz?
Bebeminnie Azizeguney kutunun üstünxd yazıyor canım ama yine de söyleyeyim, bütün markalar aynı 30cc ılık suya 1 silme kaşık mama ekleyip eriyene kadar karıştırıyosn. Yaptıktan sonra 1 saat içinde tüketilmeli daha sonra dökmelisin kalanı