Doğum yapalı 20 gün oldu,normal doğum ama iç dış çok dikişim olduğunu söylediler özellikle ilk zamanlar bebeği kucağına versinler sen sadece tuvalete kalk dediler. İlk zamanlara göre elbette daha iyiyim, geçen hafta doktorum dikişlerimin de iyi olduğunu söyledi. 20 gün oldu halen dikişlerim duruyor sadece bir tane düşen gördüm, altıma baktığımda da dıştaki dikişlerin durduğunu gördüm. Genital bölgemin sağ dudağı da şiş halen. Dudak kısmının şiş olması normal mi? Halen sağ tarafıma oturmuyorum doktor 3 hafta oturma dedi 3 hafta dolacak ama ben halen oturabilecek gibi hissetmiyorum. Batikonlu su kullanıyorum her wcden sonra ve kurutma makinesinin soğuk tarafıyla kurutuyorum. Alt temizliğimi de yapamıyorum korkumdan afedersiniz çok kötü oldu jilet yapmaya da korkuyorum enfeksiyon falan olur diye ama böyle de tüylü tüylü.. kafayı yiyeceğim.. Sizlerin nasıl olmuştu?