kubrabadeuslu 3,5 aylık 5,5 kilo ama sağlık ocağındaki hemşiremiz ortalamanın altında dedi kilosu çok moralim bozuldu
DevosMom kubrabadeuslu oğlum 3 aylık olduğunda 5 küsürlerdeydi. Doğum kilosunu soran sağlıkçılarehep güzel kilo almış dedi. Bence doğum kilonuz çok yüksek değilse kilosu iyidir
Bet2506 9 aylık 7.5 kg Doktoru ısrarla zayıf ama sağlıklı bir bebek diye problem yapmıyorken bende yapmıyorum Boyu 75 cm 🤷🏼♀️ zaten 2.810 gram ve 45 cm doğmuştu.
meleklerinannesi1727 Bet2506 bnm kzıımda dokuz aylık yedi buçuk kilo bize de bi sorun yok dedi doktor 2900 gr 51 cm doğdu
kes5_ Doğum kilolarısa önemli stres olmayın anneler her bebek aynı değil kimi ek gıda alıyor kimi meme kimi mama kıyas yapıp üzülmeyin❤️🙏
kubrabadeuslu DevosMom tam 3 kilo doğdu ilk ay hiç kilo almadı süt alerjisi varmış meğer ben diyet yapınca 2. Ve 3. Aylarda aldı kiloyu o yüzden doktor iyi aldı diyor ama tabi diğer bebeklere göre zayıf