1 ay 5 günlük oldu bebeğim tam 2 gündür gram uyumadık. Gündüz 2-3 saat uyuyor bizde uyuyoruz. Öğlen 12 - 3 arası uyuyor. Sonra ertesi güne kadar ayaktayız. 10-15 dk uyuyor uyanıyor. Meme istiyor mama istiyor başka türlü asla durmuyor. Ağlama krizleri ne giriyor ne meme kabul ediyor ne mama bu sefer de. Gazı yok gaz çıkarma da hiç bi problem yok. Kakasını da yapıyor. Ne istiyor neden böyle anlamıyorum. Beyaz gürültü açıyoruz ninni açıyoruz saatlerce kucak da gezdiriyoruz arabasına koyup dışarı çıkarıyoruz duş aldırıyoruz denemediğimiz bişey varsa bunların dışında Allah için yazın deneyelim gerçekten artık ağlarken bırakıp kaçasım geliyor kafayı yememize an kaldı😔