Zynpgmt Bebeğim genelde günde 3 kez kakasını yapıyor. Acaba normal bir durum mu bilginiz var mı? Sanki o yüzden de geceleri çok acıkıyor 15 aylık ama sık mamaya kalkıyor.
minikoglan Zynpgmt iştahlı bi çocuksa normaldir benimki tam tersi pek bir şey yemez 1 kere yapar ama bazen çok iştahlı oluyor 2-3 kez yapıyor ishal değilse sıkıntı yoktur bence
HaticeKlm Zynpgmt benim oğlum 18 aylık oldu zeytin üzüm gibi besinlerin hemen arkasına kakasını yapar benim oğlumda ard arda ağzında bitirmeden aldığından bu tarz yiyeceklerden sonra tuvaletini günde 3 ten fazla yaptığında olur
Zynpgmt UrbanMom Yok yani bana çok geldi 15 aylık bebeğim. Normal mi diyorsunuz? Her yemekten sonra yapıyor direkt yarım veya bir saat içinde
UrbanMom Zynpgmt biz buyukler bile surekli yapmiyoruz ayi buyudukce kakasi azaliyor diye biliyorum. Icinize sinmiyorsa kayisi suyu icirebilirsiniz veya mercimek, tarhana corbasi filan.
Zynpgmt minikoglan Yani iştahlı değil normal üç öğün yer ara öğünle beraber toplamda. Ama işte her seferinde hemen yapıyor o beni korkutuyor çünkü akşam yese mesela yapınca mama istiyor acıkıyor belli ki🥺 Gece de gündüz tamamlayamadığı kaloriyi almak için mama istiyor sürekli
Zynpgmt UrbanMom Yok bana çok yapıyor gibi geliyor zaten. Ondan endişe ediyorum. Yapmasını beklemiyorum çok sık geliyor bana 3 kere