MiranAlpinannesi yaşadığınız yere göre değişir. Daha küçük olduğu için kısa kollu zibinlar giydirin hep siz dışarı cikica da. Tişört yerine sadece zıbın yani, altına da ince esofman altı ve şort. Yazın ortasında ise altına bir şey giydirmezsiniz evde. Haziran ayınin ortalarında kısa kollu zibina gecebilirsiniz bence. Tabi gene yaşadığıniz yerdeki havaya göre karar verirsiniz 😊 ama hareketsiz olduğu için sizden bir tık daha çabuk üşüyor olabilir bu da aklınızda kalsın