Yigitefe_23 Oğlum 1 mayısta hastalandı ishal ve kusma şikayeti vardı neyseb iştahı falan kesildi ve memeye çok düştü her yerde meme meme diye ağliyor şuan iyileşti ama yemek yemiyor meme istiyor ve tek göğsümü emiyor napmam lazım önceden böyle değildi oğlum
Balevlatsahibi Yigitefe_23 hastalık sonrası normal ama dişleri felan da çıkıyorsa baya zorluyor bebekleri birde sevdiği şeyleri deneyin yemek istemezse zorlamayın elbette demişsinizdir ama benim bebeğimde 16 aylık iştahsız baya
Yigitefe_23 Balevlatsahibi neler denedim yok olmadı 2 dakikada bir meme vuruyor aklına😂 olur olmadık yerlerde açmaya çalışıyor bağrıyor atak mıdır nedir bi bitse 😃
Balevlatsahibi Yigitefe_23 benim ki de aynısı kapıdan eve girdiğim anda başlıyor geziyor oynuyor geliyor yine emiyor 🙂
Yigitefe_23 Balevlatsahibi evet ya önveden kayınvalideme bırakıp biyerlere gidiyordum şimdi onuda yapamıyorum yapıştı memrye durmuyor kimsede 😃