aslymom 10.30 da aşı oldu saat akşam 7 gibi ateşi 37 - 37.5 - 38 yükseldi üstünü çıkardım biraz azcık Calpol verdim şimdi düştü normale bir daha yükselir mi 🥹
suheyla92 aslymom yukselebilir takipte kalın ama korkacak bisey yok 2 ay asisi biraz agir ates cok normal