8516 4 aydır diyetteyiz keçi sütü ürünleri denedik reaksiyon gösterdiğini sanıp kesmiştik fakat farklı ürünlere alerjisi daha olduğunu farkettik keçi sütü ürünlerine dün itibarıyla tekrar başladım şimdilik birşey yok çok şükür inşallah olmaz da ben eridim bittim kızım da güzel kilo alamıyor bu alerjilerden diyetlerden o kadar çok şeye alerjisi var ki kızımın bir peynir parçası için ağlayabilirm 😂 5. Ayda doktorumuz ek gıdaya başlayacak biraz endişeliyim