Efecim buzluktan buzdolabina çıkarın cozuldukten sonra istediğiniz kadarını biberona koyup benmari usulü ısıtın. ( Yani kaseye sıcak su içine de cam şişeye koydugunuz anne sutu) bileğinize damlatarak ısısı anlarsınız.
Isittiginiz süt oda sıcaklığında 3 saat kalabilir. Ama beklediyse gene de biberonun kapağını açıp koklayın. Çok hafif sabunsu koku normal ama çok kokuyorsa vermeyin. Veya kötü kokuyorsa bozulmuş demektir.
Buzluktan çıkarıp buzdolabinda çözdüğünüz sütü de 24 saat içinde içebilirsiniz 🤍