Merhaba kizlar ben doğum kontrol hapi ile korunuyorum fakat spiral taktirmayi düşündüm bazi kan değerlerim düşük oldugu icin hormonlu spiral onerildi ve belli sure regl olmama yada spiral takildigindan itibarek uzun süre regl gormeme sorunu oluyormuş sizlerde boyle bisey oldu mu ? Açıkçası kararsiz kaldim oglum 14 aylik bi sure cocuk düşünmüyorum ama ilac kullanmaktan da sıkıldım artik.