Kilo vermek istemek sadece istemekle olmuyo bence. İnsan önce kendi kendini motive etmeli. Ben 2 haftadir diyetteyim diyetisyen eşliğinde ilerliyorum. Ondan öncede 1 2 defa diyete başladım 1 hafta dolmadan bozdum ya bi yere gittik diye ya da yanimdakilere itiraz etmediğim için ama simdi öyle değilim kendimi bayrama kadar kitledim şuan 2. Haftam yarın 2. Kontrolüm var geçen hafta 3 kiloya yakın vermiştim bu beni motive etti. Sonuçta yasak olan şeyler sonsuza kadar yasak değil 3 5 ay en fazla o yüzden kacamaksiz 2. Haftamdayim. Bence sizde motivasyon için kendinizi ikna edin bosverin başkalarını. Ben şuan aynada inceldigimi görünce çok mutlu oluyorum inşallah herkes istediği kiloya ulaşır:)