birsen_defne Merhaba 5 aylık kızımda 3mm lik bobrek tasi cikti. Hiç bir şikayetimiz yok. Enfeksiyon , huzursuzluk vs ama doktorumuz yine de Uralyt-U isimli ilacı yazdı. Vücut kendisi de eritebilirmis taslari, kullanıp kullanmamakta kararsızım.
ahsenerva_ birsen_defne Benim kızımda anne karnından anlamışlardı bir tane de değil 3 taneydi sürekli de idrar yolu enf. Geçirdiği halde bisey baslamamislardi kendi erisin die bekliyorlardı 7. Ayın sonunda nefroloji prof gittim başka şehire eczaneden vi karışım hazırlanmısti su gibi onu bitene kadar kullandım ve hepsi erimisti çok şükür. Sikayetsiz yazmasına şaşırdım
birsen_defne ahsenerva_ ben pek ilaç yanlışı biri değilim o yüzden kullanıp kullanmamakta kararsiz kaldım. Bebeğiniz şimdi ne kadarlık oldu? Tekrarladı mi?
ahsenerva_ birsen_defne bende değildim kullanmadık işte son deme kadar şikayet varken bile doğal geçirmeye çalıştık. Onu diyorum bi görüş daha al istersen hemen başlamamış olursun belki vücudu eritecek gerçekten
ahsenerva_ inanın ki hatırlamıyorum amber rengi bi cam sisedeydi üzerinde birsey yazmıyordu olabilir yani