İki buçuk yaşında oğlum var ve konuşamıyor. Anne,baba,abi,aba,iyi gibi kelimeler soyluyro yani on kelime yok dediği ama her şeyi anlıyor tepki veriyor gösteriyor vs hiçbir sorun yok sadece kelime haznesi on kelime bile değil. Bende geç konusmusum ve erkek çocuğu geç konuşur derler zamana bırak diyor cevremdekiler ama dil terapistien gotursem mi blmiyorm sizce ne yapmalıyım ? TV bagmliligi asla yok hani isim olursa açıyorum o zamanlar izler sadece normal zamanda kendi kendine oynamayı seven bir çocuk. Sosyal ortamımız pek yok yaşıtı arkadaslwri yok ondan da kaynaklanıyor. Parka vs goturuyorum ama mahallemzde küçük çocuk olmadığı için her zman aktif oynadığı bir arkisi yok sizce ne yapmalıyım kararsız kaldım Eylül de üç yaşına girecek