alevikra Kizlar nasıl gidiyo bücürüklerle hayat bizim biraz zorluyo buralar inatlaşmalar kavgalar ağlama krizleri sizde durumlar nasıl nasıl başa çıkiyosunuz
Minigim38 alevikra 18,5 aylik aşırı inatlaşma sinir, ağlama krizleri, kendini yerlere atmalar gün boyu dur kızım ağlama kızım, vurma kızım
minikoglan alevikra inatlaşma bizde de başladı pek söz dinlemiyor bu ara ama karşılıklı sohbet etmek paha biçilemez 🫠
Birdunyabircennetannesi alevikra 3 yaş beni mafetti Aman Allahım ne zormuş yahu Küçük bir ergen oldu başıma
alevikra Minigim38 evet bazen yapma.demekten yoruluyorum ve sadece izliyorum çünkü yapma dedikçe daha fazla yapiyo
Minigim38 alevikra demeyince de anneeee annee diye kucağımdan inmiyor dersem inadına yapıyor nolacaksa halimiz
alevikra Minigim38 tam delirmelik ortam ama sabırlı ve sağlıkli olmak zorundayiz onlar için eskiden eşimle kavga ederdim smdi eşimle kavga edicek dermanım kalmadı kızı sağolsun 😂😂😂
alevikra minikoglan evet gerçekten büyük biri gibi konuşuyorlar biseyler anlatiyolar rabbim bize bağışlasın onları hep iyi olsunlar inşallah
sedaozan alevikra benimde öyle valla. Havalar sıcakken en azından parkta sokakta gün bir tık daha kolay ama evde artık her şeyden sıkılıyor. Sıkıldım hadi gidelim diyor. Sürekli hadi kek yapalım hadi kopük yapalım diye şeyler buluyor. Ama yapılan hiç bir şeyden memnun olmuyor hep bir ağlama inatlaşma krizli anlar😐 Sırf inattan tuvalete gitmiyor hatta bazen
alevikra sedaozan bizimde aynı valla herşeyi yapıyorum çocuk mutlu olmuyo iki dakika sonra herşey alt üst oluyo oyun oynuyoruz orda bile beni yönetmek istiyo hayir söyle yap böyle yap biyere giderken onun istediği kıyafetileri giydiriyoruz yoksa ağlama krizinden evden çıkamıyoruz bazen diyorum bende mi bı gariplik var ben mi anne olmayı beceremiyorum istemeden bağırıyorum sonra da çok üzülüyorum çok çaresiz kalıyorum
sedaozan alevikra maalesef yaşlarının verdiği bir kendini kanıtlama çabası ama çok çok yorucu. Allah yardımcımız olsun