YARDIM
2,5 aylık bebeğim bar dün sabah bebeğimi emzirdim hiç sorun yok sonrasında da emzirdim öğleye doğru sağ göğsüm kızarmaya ve şişmeye başladı sağım makinesine koydum 20cc ancak çıktı o da zorlayarak normalde 60-70cc çıkardı akşama doğru ağrı arttı sıcak duş aldım bebeği sürekli o memeye tutuyorum ama geçmiyor ne yapmam lazım ve sebebi ne olabilir ve süt birkaç damla geliyor sonra gelmiyor hastahaneye gittim onların makinesiyle sağdım sonuç aynı