Azizbebek Çocuğu devlet pskologuna götürünce ileride iş sahibi olduğunda sorun çıkabiliyormus birinden duydum bende
amansallagitsin Azizbebek rapor durumu vs olunda daha cok on plana cikiyor. Ole pskolog goturmkle bir sorun olmaz. Ki bu devirde yuzde 90 gidiyor
ikiekmekaldimevegidiyorum Yok öyle bir durum olmuyor eğer çocuğunuzun psikopatolojik bir rahatsızlığı yoksa bu da psikiyatrik teşhistir zaten