denizalismom Evet hanımlar ben oğlumun göbek bağını havalimanına gömdüm pilot olsun diye 😂 Siz nereye gömdünüz ? 😂
asya343 denizalismom Yıldız teknik üniversitesinde okuyan kuzenim var ona verdim mühendislik bölümü bahçesine gömdü 🥹
denizalismom marsiyen yaa bak işte 😂 benim anam nereye gömmüş bilmiyorum ama kesin dışarı bi yere gömmüştür çünkü her fırsatta dışarı çıkıyorum 🤣
denizalismom Simsimy inşallah denize gömmüşsünüzdür ben kara da çalışıyorum imkanım olsa denize geçiş yapacam 🤣