Merveikizannesi Ben tam 4.ay doldu yeni adet oldun. Çok geliyor. Sizinde öyle oldu mu arkadaşlar? Bel karın bacak ağrısı oldu hayli. Saat başı vcdeyim. Anında üstüme cıkıyor. ☹️
Dudus Gunalpmomss @0746 adet olduktan sonra şiş göbeğiniz indimi ya bnm 2 ay oldu daha olmadım karnım şiş 🙄
0746 Benimde 3 aylık oldu yeni oldu bel ağrım ve bacak ağrım çok oldu çok gelmeside zaten cabası 🤷♀️
Gunalpmomss Dudus adetten sonra farkeder iner biraz daha . benim 52 gün kanamam sürdü biter bitmez peşine de adet oldum o yüzden karnım inmişti 😄
Dudus Gunalpmomss bnm fazla olmadı kanama 10 gün anca şişkinlik var çok karnımda taş gibi inmedi inşallah adetden sonra iner
honeyson Ben sezaryen doğum yapalı 7 ay oldu daha adet olamadım emziriyorum doktora gitmeli miyim acaba ?